Monday, December 13, 2010

Sajak 6






Sekian lama kita bersama
tak pernah ku rasa sepi
tak ku rasa jemu


Aku wanita yang punya cinta di hati
dan dirimu dalam hidupku
mengapa terlambat cinta mu ku miliki


Dikau amat menyayangiku kini
dan aku amat sayangkan hubungan ini
sepanjang hidupku
aku ingin berkongsi segalanya bersama mu


berkongsi tentang kegembiraan
kesedihan,ketakutan dan segalanya
tiap kali berjauhan bersama mu
aku sentiasa berdebar
risau akan keselamatan mu
tiap kali kau ada di pangku pula
aku rasa tenang dan selamat
dialah kawan dialah kekasih
dia lah suami ku 


kasih allah kasih yang abadi
kasih rasul kasih yang hakiki
kasih diriku kasih yang sejati
kasih diri mu tersemat di hati


ketulusan hatimu memikat daku
kasih terpaut di daun rindu
cintamu subur di hatiku
semoga kasih kita di restu


darimu ku temukan hidupku
bagiku kau lah cinta sejati
hidupku kini bererti dengan cinta
yang kau berikan seikhlas hati






Nurkilan rasa


Nik Norsyella Asyekin

No comments:

Post a Comment