Tuesday, September 18, 2012

TERIMA KASIH CINTA





Dalam lingkaran waktu ini
tidak pernah terduga dek minda ku
hadir jua sekeping hati yang tulus
bersama keindahan jiwanya
namun apakah layaknya aku bersama dia

Kerna aku insan yang kurang
sempurna dan tiada cinta yang indah
sekadar bicara dan sekeping hati
yang telah remuk dek kelukaan semalam
aku ingin setiap bicara ku di terima
aku ingin setiap kemesraan ku di rasakan

Kerna bagi ku tiada kasih yang indah
selain kepercayaan pada cinta
aku tidak ingin di sakiti lagi
kerna bagi ku derita cinta terlalu halus
bersama sedu hati ku

namun kau insan yang terindah
aku berterima kasih padamu
dan bersyukur pada Ilahi
terima kasih kerana memberi ku
semangat baru
biarku bangun dan terus berlari
mengejar waktu ku bersama mu

Kini baru ku tahu
masih ada insan yang sudi
bertemankan insan yang kerdil ini
terima kasih sayang ku
kau lah cinta dan kasih untuk ku

No comments:

Post a Comment